Sponsorlu Bağlantılar:
  DaLga geçme kesinlikle çarpıyor ! :D
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 13-12-2009, 18:37 #1
16έkim2o1o♥
Kırmızı.

Reklamlar

DaLga geçme kesinlikle çarpıyor ! :D

Reklamlar
Hummm hatırlamıyorum zamanını tam ama sanırm orta 1 veya 2 deydik
ozamanlar
Samet
Ferdi
Ben
ve gerilla ibo kendine gerilla diyordu arkadaş
bizde kendisine dağda gezen muşmula derdik herneyse
toplandık 4 mal
Cebesoy caddesinde bi mescit var apartmanın altında
içeriye tuvaletin camından girdik en bücür olan iboydu bide zayıf
girdi ön taraftan kapıyı açtı girdik içeriye
napsak napsak ?
AKıllının biri hadi yakalamaç oynayalım dedi..
demez olaydı
salak gibi atladık..
neyse 10-15 dk kazasız belasız oynadık
küçük biyer aslında fazlasıyla küçük bide ortada
kadınlarla erkekleri ayırsın diye perde koymuşlar arka taraf kadınların fılan işte
perdenin arkasındada sütun varmış kalıncacık..
sen kalk samet peşimden koşarkene o sütnunu perdenın arkasında farketme
kafanda küçük bi acı hisset
5 dk sonra kendine geldiğinde neden yerde oldugunu sorup kafanın şişliğine
bakınca anlıyorsun..
Mescidde yakalambaç oynanmazmış.
Acı bi şekilde kafama sokuldu bu
Şimdi neden mesctlerden uzak yürüyorsun eray ? diyenlere cevabım ;
tırsıyorum hacı yaaa yanından geçerken kafam sızlıyo valla

Görüntüleme:9865, Cevaplar:16
Facebook'ta paylaş.

Alt 13-12-2009, 20:16 #2
keLebeqK_PeriSi
Foruma Isınan Üye

ayyy yazık sana...
mesccde oyun oynanmaz diye boşuna dememişler..
geçmiş olsun kazazede

Facebook'ta paylaş.

Alt 13-12-2009, 20:34 #3
.. αитiвiσ0тic *
Foruma Alışıyor

Demek ki Neymiş ErayCım
MesCit Çocuk / Küçük dinLemiyoRmus

Facebook'ta paylaş.

Alt 13-12-2009, 23:00 #4
| BRc PzrL |
Yeni Üye
Alıntı:
toplandık 4 mal
burda çok güldüm
geçmiş olsn arkadaşım

Facebook'ta paylaş.

Alt 13-12-2009, 23:06 #5
» Mέtkãn «
Yasaklı Üye
Ondandır Eray Cami'ye Gitmez

Facebook'ta paylaş.

Alt 13-12-2009, 23:16 #6
16έkim2o1o♥
Kırmızı.

Alıntı:
keLebeqK_PeriSi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ayyy yazık sana...
mesccde oyun oynanmaz diye boşuna dememişler..
geçmiş olsun kazazede
yazık tabiya
kim demiştiki onu ?
geçti üstünden zaten bayaa teşekkür ettim

Alıntı:
.. antibio0tic *´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Demek ki Neymiş ErayCım
MesCit Çocuk / Küçük dinLemiyoRmus
evet 1.elden öğrenmiş bulunduk

Alıntı:
| BRc PzrL |´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
burda çok güldüm
geçmiş olsn arkadaşım
=D
teşekkürler x)

Alıntı:
Metkan´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ondandır Eray Cami'ye Gitmez
evet korkuyorum

Facebook'ta paylaş.

Alt 13-12-2009, 23:58 #7
keLebeqK_PeriSi
Foruma Isınan Üye

çok komiksin sen yaa ben dedim tabi kii..
demek üstünden baya geçti..

Facebook'ta paylaş.

Alt 14-12-2009, 02:45 #8
´Qυєєniє
Diva

gerilla ibo

zuhaaaaaaaaaa öl bit geber
Mescid'de oyun oynarmisin Allah böyle carpar iste


Facebook'ta paylaş.

Alt 14-12-2009, 19:47 #9
izmirlikiz
ĶãĽВΐм ЄģЄ’ďЄ κΆŁďΙ

simdi anladimmm senin niye camiiye gitmedigini
eee eraycik birazda kendin kacinmi$in

Facebook'ta paylaş.

Alt 14-12-2009, 21:29 #10
16έkim2o1o♥
Kırmızı.

Alıntı:
keLebeqK_PeriSi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
çok komiksin sen yaa ben dedim tabi kii..
demek üstünden baya geçti..
evet geçti

Alıntı:
*Di$iAzRaiL*´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
gerilla ibo

zuhaaaaaaaaaa öl bit geber
Mescid'de oyun oynarmisin Allah böyle carpar iste

o gerilla ibo arkadaşımız kürt ozmanlar onda dağa çıkma hevesi vardı xD
sonradan ben düzelttim onu xD artık gerilla değil xD
evet 1.elden öğrenmiş oldum xD

Alıntı:
izmirlikiz´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
simdi anladimmm senin niye camiiye gitmedigini
eee eraycik birazda kendin kacinmi$in

çok zekısın btnm bee
evet öyle oldu sanırm

Facebook'ta paylaş.

Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler



DaLga geçme kesinlikle çarpıyor ! :D Konusuna Benzer Konular
*Dalga Dalga S E N oldum* [Muzikli]
Gökyüzünün mavisi gibiydi gözleri. Yer yer kapanıyor ve ıslanıyordu. Ufka baktığında büyük bir boşluk hissetti. Ağlamak değildi bu!.. ama...
KesinLikLe Tavsiye Okumadan Geçme
Ali 3. sınıfa giden zeki bi öğrencidir. Bir gün öğretmeni Ali' ye siyaset nedir ...diye sorar. Ali cevap bulamaz ve eve gelince babasına sorar....
MSN 8.0 Messenger yüklemeden önce kesinlikle kesinlikle okuy
DİKKAT MSN MESSENGER 8.0 adı altında sahte messenger programı yapılmıstır ve yükleme sırasında size NET PASSPORT hesabı ve şifre sormaktadır... ...
YOKLUĞUN YÜZÜME ÇARPIYOR
Gözlerin yeryüzünde gördüğüm en güzel yeşildi bir çarşamba gecesi bırakıp gitmeseydin.Sen giderken bile ağlamamıştım çünkü güçlü olmayı senden...



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 07:29 .