Aşkla iLgiLi şarkıLar ?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 11-02-2011, 17:24 #1
.εчʟüʟ.
Bizden Biri

Aşkla iLgiLi şarkıLar ?

Şimdi konuyu Gören dicek ki dünya kadar
ama velakin ben onca şarkı arsından begenemedim
az yardım isticektim
slow aşkla iLgiLi Şarkı arıyorum
video yapıcam biraz Şarkı anlamlı olsun istiyorum
çok mu şey istiyorum ki
bu konuda fikirLeri oLan varsa paylaŞabilir mi ?

Görüntüleme:2382, Cevaplar:21
Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 12-02-2011, 00:40 #2
>EsMeR YaRiM<
Forum Üstadı

rafet el roman- seni seviyorum ??

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 12-02-2011, 00:44 #3
Đ.
Deneyimli
Gülpembe

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 12-02-2011, 10:31 #4
VeNüSaY
Foruma Alışıyor
Ertuğ - Tek yürek..

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 12-02-2011, 11:15 #5
.εчʟüʟ.
Bizden Biri

teşekkürLer hepinize
güzeL ŞarkıLar ama daha farkLı öneriLer de bekLemektediyim

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 13-02-2011, 16:24 #6
|AreL|
Yasaklı Üye
http://www.tatliaskim.com/bilene-sor...lari%3B-2.html

benzer konu içine çokcana şarkı yazmıştım yazdılar.


bide istersen ekşisözlükte bi başlık var biraz küfürlü 2000den fazla şarkı önerilmiş istersen msj atrsnn

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 13-02-2011, 16:30 #7
»|¢єииєт-i αŁα|«
Forumun Tiryakisi
Nurenttin Rençber Aşk Sana Benzer GüzeL bi şarkı ..

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 13-02-2011, 18:28 #8
.εчʟüʟ.
Bizden Biri

TeşekkürLer

Nurettin Rençberin Şarkısını da çok begendim ayrıca

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 13-02-2011, 18:32 #9
Nghn ~
Forumun Tiryakisi

Yusuf Güney - Kopamam Senden

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Alt 13-02-2011, 18:33 #10
-Josєpнiиє-
Mavi uçurum.

Faruk K. ~ GönLümsün
Emirkan ~ İyiki varsın.

Hızlı Cevap Facebook'ta paylaş.

Cevapla

Hızlı Cevap
Mesajınız:
Seçenekler


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler



Aşkla iLgiLi şarkıLar ? Konusuna Benzer Konular
aşkla ilgili bilinen yanlıslar:)
Aşk üzerine binlerce, onbinlerce yazı yazılmıştır. Mutlaka haftada bir sohbetlerimize konu olmuştur aşk, herkesinden bu konuda söyleyecek sözü...
Aşkla İlgili Herşey
Aşkla ilgili herşey anlamını senle yitirdi. Çünkü sen gittin. .....dün Dün başka bir şehrin kokusunda denizi soludum özlemle. Ay...
arkadaşlar aşkla ilgili ilginç anketler :)
sizinle paylaşmak istedim bence merak ettiklerimizi karşılayan aşk anketleri mevcut siz de merak ettiğiniz bi anketi açabiliyorsunuz mesela bazen de...
aşkla ilgili....
"bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen hala yalnızsan, için rahat olsun. giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur...
Aşkla İlgili Herşey Anlamını Sende Yitirdi..!
Aşkla ilgili herşey ; anlamını senle yitirdi. Çünkü sen gittin. .....dün Dün başka bir şehrin kokusunda denizi soludum özlemle. Ay...



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 10:37 .